Translate

11 Aralık 2015 Cuma

Anahtar Kutusu Dekopaj Çalışmam

Merhaba,

Son hızla dekopaj çalışmalarım devam ediyor. Bu seferde evde bir eksikten yola çıkarak bu çalışmaya başladım. Yine kendi zevkime göre bir şeyler çıkartmaya çalıştım.
Küçük ahşap anahtar ile de süsleyince de daha bir güzel göründü gözüme.

Kullanılan malzemeler;
Pirinç dekopaj kağıdı, küçük ahşap anahtar obje, muhtelif akrilik boyalar, patina zifti, astar boyası zımpara, sır vernik, dekopaj tutkalı,

Öncelikle objeyi zımparalayıp temizleyerek işe başladım, sonra bir kat astar boya uyguladım. Aslında astar boya kullanmaya gerek bile yok ancak benim elimde olduğu için değerlendirmek istedim.
Kuruduktan sonra açık renk akrilik boya uyguladım ve kurumasını bekledim. Kuruduktan sonra uygulanacak desene karar verip dekopaj tutkalı ile modeli yapıştırdım. Pirinç dekopaj kağıdı kullandığım için objeye tutkal sürdükten sonra deseni objeye yapıştırdım düzgün yerleştirdikten sonra üstten tekrar tutkalla sabitledim kuruduktan sonra tüm yüzeyi tekrar tutkallamak desenin kolay çıkmaması için önemli.
tutkallama işlemi bittikten sonra uygun renk akrilik boya ile desen obje geçisini sağlamak gerekiyor.
Ben genellikle renkleri karıştırarak oluşturuyorum. Sanırım tam parladığı için net çıkmamış ama ben kenarlar için zümrüt-petrol yeşili arası bir ton oluşturdum. Kuruduktan sonra vernikledim ve kenarları patina zifti ile eskitme yaptım.
Her şey sizin zevkinize ve hayal gücünüze kalmış.
Ben zevkle çalıştım umarım beğenirsiniz.





Kendi uygulamalarım ve daha fazlası için pinterestte beni ziyaret edebilirsiniz.

https://tr.pinterest.com/periguner/dekopaj-decoupage/

Mutlu Günler Dilerim...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder