Translate

7 Aralık 2015 Pazartesi

Şişe Geri Dönüşüm

Merhabalar,

Yeni bir hobi çalışması ile karşınızdayım. Aslında bloğuma eklemeden önce biraz çalışma yapmak istedim. Öncelikli Pinterest te çokça çalışma takip ettim ve youtube dan bolca video izledim.Yeni yeni bir şeyler ortaya çıkmaya başladı.

Rakı şişesinden dekopaj yaptım.
Kullandığım Malzemeler; Şişe, Pirinç dekopaj kağıdı, dekopaj tutkalı Akrilik boya, muhtelif fırçalar, sünger fırça, parmak yaldız boya, çatlatma medyumu ve sır vernik.

İlk önce tüm zemini beyaz renge boyadım. Dekopaj tutkalı ile zemine dekopaj yapacağım deseni yapıştırdım.
Daha sonra renkleri karıştırarak ana rengi oluşturdum ve dekopaj deseni ile uyumlu bir geçiş yapmaya çalıştım.

Çatlatma medyumunu desenini kenarlarındaki alanlara uyguladım. Step 1 i uyguladım ve tamamen şeffaflaştıktan sonra step 2 yi uyguladım. Çatlaklar oluştuktan sonra (süre hava şartlarına göre değişebiliyor ama ben 24 saat sonra uygulayabildim.) daha sonra parmak yaldız ile araları doldurdum ve vernikledim.

Çok zevkli bir çalışma oldu.







Kendi uygulamalarım ve daha fazlası için pinterestte beni ziyaret edebilirsiniz.

https://tr.pinterest.com/periguner/dekopaj-decoupage/

Mutlu Günler Dilerim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder