Translate

18 Aralık 2015 Cuma

Teneke Kutu Dekopaj Çalışması

Merhabalar,
Teneke kutulardan dekopaj çalışması ile güzel bir geri dönüşüm çalışması yaptım.
Birkaç farklı çalışma yer almaktadır.

Gerekli malzemeler;
*Pirinç Dekopaj Kağıdı
*Çeşitli akrilik boyalar,
*Dekopaj tutkalı
*Muhtelip fıça ve sünger fırçalar
*Sır vernik

Uygulama,
Teneke kutular önce beyaz renge boyadım. Kuruyunca dekopaj kağıtlarını dekopaj tutkalı ile zemine yapıştırıp kuruyunca tekrar tutkalladım.
Tekrar kurumasını bekledikten sonra desene uygun renkle tüm teneke kutuyu boyadım. Ben kenar çıkıntılarını fuşya renk ile boyamayı tercih ettim.
Boya kuruduktan sonra sır vernik ile iki kat vernikledim.
Ben kalemlik ve fırçalık olarak kullanıyorum ama mutfakta kaşıklık olarak yada banyoda da kullanılabilir.
Güzel bir değerlendirme çalışması oldu benim için.






Kendi uygulamalarım ve daha fazlası için pinterestte beni ziyaret edebilirsiniz.

https://tr.pinterest.com/periguner/dekopaj-decoupage/

Mutlu Güner Dilerim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder