Translate

26 Ocak 2016 Salı

Dekopaj Kitap Kutusu

Merhabalar,

Nedendir bilinmez bir eskitme aşkıdır gidiyor bende...
Pinterest te sürekli görüyorum kitap kutusu kitap kutusu hadi bir tane de ben deneyeyim dedim ve malzeme aldığım yerden bir tanede mdf kitap kutusu edindim.

Diğer hobilerimde hep çevremdekilere ürünler yaptım kendime evde kullanabileceğim elle tutulur bir şey kalmadı desem yeridir. Ama ahşap boyama da kendime çok ürün çıkarttım...

Ne yapacağımı bilmesem de hevesle yapıyorum... kendimi durduramıyorum resmen...

Neyse gelelim bu güzel kitap kutusu ile ilgili gerekli malzemelere;

*Mdf kitap kutusu,
*Akrilik boyalar (beyaz-taffy-yeşil-metalik yeşil)
*Eskitme Boyası (kahve-yeşil-kırmızı)
*Rölyej pasta
*Stencil
*Zımpara
*Pirinç dekopaj kağıdı
*Muhtelif fırça ve sünger fırçalar
*Medium
*Dekopaj Tutkalı
*Parmak Yaldız (bakır rengi)
*Doku tarağı
*Sır vernik


Öncelikle Tüm objeyi zımparalıyoruz
Tüm yüzeyi beyaz boya ile 2 kat boyuyoruz ve zımparalıyoruz
Dekopaj tutkalı ile pirinç dekopaj kağıdını ön yüzeye yapıştırıyoruz ve kenarlara stencil - rölyef kullanarak kabartma uyguluyoruz.
Kahve ve kırmızı eskitme karıştırarak dekopaj kağıdı ile bütünlük sağlayacak şekilde boyayıp temiz bir bez ile fazla boyayı alarak eskitiyoruz. kenarlara da sayfa görüntüsü vererek eskitiyoruz.Rölyeflerin üstünü zımparalayarak altan beyaz rengi çıkartıyoruz.
Kitabın yan kısmınada rölyef uygulayıp yeşil eskitme boyası uyguluyoruz. Arka kısmında ise kahve eskitme boyası ve doku tarağını kullanarak ahşap görüntüsü veriyoruz.
Kutunun iç yüzünü kahve ve taffy renk ile boyuyoruz.
Kutunun iç kısmına el yazısı pirinç dekopaj uygulayıp, kapak kısmına stencil ve metalik yeşil ile desen uyguluyoruz.
İç kısmıda boyayıp eskitiyoruz.



Veee çalışma bitti yine güzel bir deneme oldu...
Mutlu Günler Dilerim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder