Translate

11 Mart 2016 Cuma

Geri Dönüşüm Dekopaj Çalışması

Merhabalar,
Uzun zamandır bloğumla ilgilenemiyorum ama sanmayın ki hobisiz kaldım.
Araya biraz örgü aldım ve sen dekopaj çalışmamda bir geri dönüşüm üzerine oldu.
Kış bitimi bir terası toplayayım bakalım neler kışı atlatabilmiş diye bakınırken bir succulent türü olan minyatür para ağacım gayet normal hiç kış görmemiş gibi durunca bir sevindim ve evde dönüşmeyi bekleyen yoğurt kovasını ana yeni yuva yapmaya karar verdim.
Hemencecik daha öncekiler gibi alladım pulladım boyadım ama şimdide saksı yapmaya kıyamıyorum.
Bütün teknikler daha önceki yazılarımdaki gibi olduğu için çok detaylı anlaymayacağım.
Beyaza boyadım sonra mora boyadım. mum ile eskittim ve sonra tekrar beyaza boyadım. Peçete dekopaj yaptım eskittiğim yerleri zıparaladım. Metal kovanın kenarlarını ve sapını ve içini yeşil ile boyadım. (Mor ve yeşil kombinasyonunu seviyorum.) Sonra bir diş fırçası sıvı kıvamda mor boya ile sıçramış boya efekti oluşturdum ve vernikledim. bittide gitti işte sonuç

Mutlu Günler Dilerim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder