Translate

30 Eylül 2016 Cuma

Dekopaj Kasa Çalışması

Merhabalar yine ben bıkmayın bugün çok yükleme yapacağım deyip önceden uyarmıştım sizi değil mi?

Bu Mdf orta boy kasayı Hobi odamdaki boyalarımı bir düzene sokmak için deneme amaçlı almıştım. Ama baktım ki bununla düzene giremeyecek kadar fazlalaşmışlar bende duvara metal sepetler asarak boyalarımı düzene soktum bu sandığı da dekoratif boyayım bari dedim.

Biraz eskitme-peçete dekopaj uygulaması yaptım. Teknikler hep aynı hep aynı daha önceki yayınlarımda detaylı anlatımları mevcut.

Hoş sevimli birşey oldu. Tabii nasıl değerlendireceğimi yada birine hediye edip etmeyeceğimi henüz bilmesem de bir kenarda beklemede şuanda. Hadi bakalım göreceğiz ne olacak sonunda...

Mutlu günler sevinçler sağlıklar dilerim.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder